torsdag 2 januari 2014

JANUARI 2014

Nytt år, nya möjligheter.......2014 är här nu........jag har inte gett några löften eller så detta år heller.....bara kanske att jag ska försöka vara lite mer aktiv här på Bloggen........och lite mer social med mina vänner och bekanta och inte hela tiden stressa och städa, renovera hemma för att tillslut inte hinna träffas för att man
bara tycker att man inte hat tid eller att det är för stökigt eller inte allt är klart. Varför ska vi städa hela hela tiden når vi ändå inte bjuder hem folk på ett spontant besök....NEJ nu ska jag bli bättre på det här under 2014....som sagt va gör lite damm och smutsiga klädet i en tvättkorg, det ligger ju kvar där till vännerna har gått hem och då har man kanske mera positiv energi att ta av eftersom man har fått prata med andra människor i några timmar....JA JAG måste komma ifrån det där med GALET perfekt hem..........

Hoppas ni får en trevlig Helg! Redan fredag i morgon men inte speciellt fredagsmys mat hungrig,,,
Vad äter ni nu efter jul, lättfixat gott??




KRAM ANNIKA

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

Helt rätt tänk!! Man ska inte slita ihjäl sig för det perfekta hemmet, det mindre perfekta mår man bättre av i det långa hela & precis som du säger, allt finns kvar :-)

Related Posts with Thumbnails