onsdag 5 december 2012

Till våren....

Känns kanske lite tidigt att börja prata om VÅREN nu i december....men man har ju hela tiden saker
på gång i huvudet som ska göras till våren, till sommaren osv...så till våren ska jag iallafall bära fram och damma av min morfars gamla SNICKARBÄNK som jag har ståendes under vår altan.
Den ska helt klart få en mer framträdande plats här hemma :-)
Hur och var den ska stå har jag inte riktigt bestämt men ATT den ska fram och synas mer är säkert!

Det har ju blivit väldigt poppis med snickarbänkar och då inte bara i snickarverkstaden...Det är SÅ snyggt och kul att ha den mer som en möbel..


bild:pinterest
 
bild: pinterest

Bild: källa okänd

Neeej nu vill jag att det ska bli JUL och sen kan vi hoppa till april, så jag får börja pyssla utomhus igen :-)
Eller vad säger ni??

Ha det gott alla!
Kram Annika


1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

Absolut, snickarbänken ska fram och efter jul hoppar vi över några månader & fram till våren med en gång!!

/Cissi

Related Posts with Thumbnails