måndag 3 december 2012

December ♥

December och 1:a adventsljuset är tänt.....Julsakerna är framtagna och LITE julstämning börjar att infinna sig.....Denna vecka hade jag tänkt baka och göra lite julgodis på em/kvällar efter jobbet, men det blev inte riktigt enligt planen för igår kväll var det precis som om jag sprang in i en vägg.....av förkylningsbaciller....jag kände att all ork bara gick ur mig och att halsen började värka.....så i morse vaknade jag jätteförkyld och hade halsont- Så det blir ingen bakning eller godistillverkning på några dagar som det känns.....Men det är ju "bara" måndag ännu :-)

Istället för egna bilder på goa kakor och godisar så bjuder jag er på fina bilder från Pinterest.

bild: pinterest.com
 

bild: pinterest.com
 

bild: pinterest.com


Njut av december med glögg och pepparkakor och stressa inte inför alla måsten som oftast kommer med julen.......

Kram Alla ♥♥
Annika


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails