torsdag 15 november 2012

Freeedag igen....



Veckorna bara RUSAR iväg och nu är det fredag igen i morgon och snart är det även December, julmånaden....
Jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska pynta ännu....och jag brukar vara tidigt ute typ november,,,,så man hinner njuta av det innan jul för på annandagen då vill jag ta bort ALLT....
I år blir det nog väldigt mycket levande ljus o h mycket små granar och pinnar, mossa som får vara grunden....Givetvis hyacinter och en riktig STOR gran inomhus oxå.....men inte tomtar och rött....det blir det inte...
Pinned Image
källa: Pinterest
 
 
Enkla adventsljusstakar och vita stjärnor i papp gillar jag
så det blir nog denna julen hos oss..
 
 
Pinned Image
källa: pinterest
 
 
Pinned Image
källa: Pinterest
 
Ha en underbar fredag i morgon!!
Och givetvis en underbar helg!
 
Kram Annika
 
 

1 kommentar:

Vitae stilo sa...

Fin sida du har, gillar din stil och har densamma, gå gärna in på min sida och titta www.vitaestilo.se

Kram
Helen

Related Posts with Thumbnails