tisdag 14 augusti 2012

Semesterlunk och LOPPIS

Har börjat min andra semestervecka och det känns bra att vara ledig...vi har pysslat på lite här hemma med målning.
Förra helgen hade jag loppis här hemma hos mig..i min lilla "butik" som jag kallar det....ett rum med ingång från gården med vit träpanel och ruffigt betonggolv...som gjort för att ha butik i ...
Jag kallade min loppis för VIT loppis och det blev succé!! Folk vallfärdade från när och fjärran och alla tyckte det va en rolig idé att ha bara VITA saker...Jag sålde massor av saker och fok frågar om jag tänker ha öppet igen. Det känns som ett bra betyg :-)
Så nu blir det till att rensa och plocka och åka på "inköpsresa" så att jag kan öppna någon fler gång i höst.

Augusti är en månad då man vill förändra hemma och ha lite nytt roligt i inredningsväg...

Jag kikade in www.madamstoltz.dk och hittade lite fina saker som gärna skulle få flytta hem till mig.


Underbart rullbord i plåt...JA tack!!








Flaskställ som kräver stort utrymme i köket....SÅ fint!



Ha det bra Alla ♥
Kram Annika

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

O Ja vilken rolig o annorlunda loppis du fixade till! Så kul!! Ser fram emot nästa "öppning" //Cissi

Related Posts with Thumbnails