fredag 3 augusti 2012

Augusti och semester ♥

Nu har jag 3 härliga lediga veckor framför mig! Ska bli otroligt skönt även om det inte verkar bli någon högsommarväre men det är ändå härligt att kunna fylla sina dagar med vad man själv vill....

Har hittat lite fina saker på hemsotrimentet på ellos.se
Bla denna härliga mjuka stickade pläd i svart/vitt som jag blev så förtjust i att jag skickade efter 2 på en gång ;-)
Pläden har redan blivit flitigt använd fast det ska vara "mitt i sommaren" men tyvärr är det inte någon högsommarvärme vi har här på kvällarna så det är mysigt att vira in sig i den i soffan.

I morgon blir det en liten stadstur för lite shopping och till veckan ska vi
förhoppningsvis hinna med att sätta in ytterdörr nr 2.
Dörr nr 1 sitter redan på plats men saknar fortfarande dörrfoder så fler bilder kommer senare men såhär ser dörren iallafall ut.


Det kommer bli SÅ bra när det blir klart!

Ha en bra helg! ♥♥

Kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails