måndag 23 juli 2012

Grönt inne

Jag verkligen frossar i färska kvistar och blommor så här års....Jag plockar in allt som är grönt eller blommar och sätter i vaser och krukor. Jag har nästan inga vanliga blommor utan använder det jag har i trädgården istället.
På bordet och i fönstret i köket står just nu lite hallonkvistar blandat med några andra lite ljusrosa blommor som jag tyvärr inte vet namnet på.





Här lyser iallafall sommarvärmen och solen med sin frånvaro....tur att man jobbar några veckor till :-)

Ha en bra start på veckan!!
Kram Annika

2 kommentarer:

Helene sa...

Vilken härlig bukett! Jag är oerhört dålig på att ta in blommor, tycker jag ser dem bättre ute.....Den söta lilla blomman du har heter stjärnflocka - jättesöt men luktar inte så gott ;)
Må så gott!
Kram, Helene

Annica-Hilmas hus sa...

Så vacker bukett!
Det är underbart att kunna plocka in från trädgården!

Så mysigt det ser ut i din trädgård!
Gillade det söta lilla växthuset!

Kram Annica

Related Posts with Thumbnails