tisdag 8 maj 2012

Ord på väggen......

Kanske är jag lite ute men jag gillar fortfarande vissa väggord, texter och bokstäver....
Det ska inte va typ Carpe Diem och andra vanliga väldigt uttjatade ord utan något E X T R A som man inte förväntar sig....

Som på bilden nedan som jag lånat av Anna-Malin med bloggen http://heltenkelthosmig.blogspot.se/
Tänk er dessa ord på en stenvägg utomhus....
S U P E R L Ä C K E R T enligt mig.... Nu måste jag hitta en vägg någonstans utomhus här hemma där jag kan få till detta..... :-) svårt med ett trähus...men drömma kan man ju.....





Hoppas ni har en härligt solig T I S D A G !
Tack Malin för lånet av bilden!


Kram Annika

4 kommentarer:

In my house sa...

Hallå bruttan,,,, du är en av vinnarna "till backen" Maila mig din adress in-myhouse@hotmail.com så kommer den hem till dig =)=)

GRATTIS (önskan om färg??? om den finns kvar...

Kram josse

Luna D Sign sa...

Grattis till vinsten!!
Kram Malin

In my house sa...

Hej hopp,,,,, du jag vet knappt själv med reklamen..... Dom kontaktade mig och så fick jag en kod som jag klistarar in efter varje inlägg, tailsweep "stavning" är det som har annonserna.....

Ha de gött nu är det dags för jobb....

kramiz josse

Hem och Lycka sa...

Kanonfint! Tack för rara ord hos mig! Kram Mia

Related Posts with Thumbnails