söndag 13 maj 2012

Jag V A N N !!



Josse med underbara bloggen/butiken In My House hade en tävling förra veckan där hon lottade ut
en härlig "läskback" i trä.
Och GISSA om jag blev GLAD då Josse kontaktade mig och sa att JAG hade vunnit!!!

Jippie! Nu får jag snart hem en underbart cool träback som ska få vara ute på altan i sommar med ev. lite blommor i....Jag L Ä N G T AR tills paketet dimper ner hos mig.
Undrar just vilken färg som hon skickade??.........jag önskade en GRÖN eller GUL.....
Jag får väl vänta och se och låta det bli en överraskning :-)



Hoppas ni alla har laddat batterierna för en ny vecka...Men veckan blir ju lite kortare än vanligt iallafall. Här har vi haft en utehelg med utkrattning av ett helt lastbilslass med jord till gräsmattan....
Trodde det skulle ta en evighet men vi är faktiskt sågott som färdiga. SKÖNT!
Nu är det bara gräsfrö, värme, lite regn oxh SOL som saknas....

Hoppas ni får en bra start på veckan!!
Kram Annika

2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

GRATTIS, vilken härlig vinst! Jag tänkte vara med i tävlingen då du tipsade om den, men tänkte- jag vinner aldrig så det är ingen mening! Nu har du bevisat att man faktiskt kan vinn:)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis till vinsten! :)

Härligt med en ute helg.
Hoppas det blir hyfsat väder nu i helgen också.

Ha en fin tisdag! Kramar Maria

Related Posts with Thumbnails