söndag 22 april 2012

S T O R T bord

Även om det snöar har jag, i huvudet, börjat planera för hur jag vill ha det i trädgården, med möbler, krukor och annat och jag VET att våra olika trädgårdsgrupper duger väldigt bra denna sommar också...MEN jag kan ju iallafall inte låta bli att snegla på andra alternativ........Är det inte typisk kvinnligt??...jag nämner för mannen att "vi kanske skulle ha haft ett nytt bord eller några andra stolar till trädgården..."
då svarar han "men vi har ju redan möbler"  JA men det är ju KUL med förändring och något nytt!!
Men det resonemanget får inte så mycket gehör....ÄNNU....vi får väl se..... *blink*blink*

Snygga- roliga bord finns det gott om iallafall.. Jag är lite inne på det ruffa med träplank som gärna är lite slitet och så....eller betonmgskiva är ju också SÅ fint....










Bilder från skonahem.se och mina egna fotade på LEVA Kungslador på Gotland i Somras.

Men det verkar som om jag har tid att planera ett tag till...eftersom det inte är så vårigt här just nu..

Kraaam till er som tittat in hit till mig!!
Annika

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

GILLAR alla bilder=) Är själv i samma tänkar banor o drömmer mig bort. Dock har vi faktiskt inget bra trädgårdmöblemang så jag måste hitta ett passande nu i vår:) Vill dock göra det själv, så få se vad det blir!!

Related Posts with Thumbnails