lördag 28 april 2012

Lördag och lera

Lervällning på gården kommer vi att ha om det ska regna mycket framöver efterom vi inte har
sått nytt gräs där vi grävde ett DIKE över hela gården i höstas......Det har ju känts OK under vintern under ALL snö....då har det ju inyr ens funnits en ful gräsmatta........
men nu när det börjar ska hända saker i trädgården och man vill vara där mycket så är gården av en
AKUT insat......så ut med krattor, spadar och sopsäckar för att ta bort alla gamla löv, pinnar och sånt som jag inte tänker ha kvar......SOOOOL har jag beställt men jag kan inte riktigt tro på att den kommer förrän i morgon. Nu är det bara och lägga sig och sdan hoppas på att bli väckt av solens strålar rakt in i sovrummet.....







Bilderna tog jag häromkvällen när jag hade testat lite med lera, spets och stämplar..
KUL men jag har ingen fantasi vad man ska göra och sedan blir det mest lite kladd som inte kommer att hålla när det har torkat....

Men den här bloggen ispirerade mig lite..underbara Frida
med bloggen Fabulös Inspiration är ju en otroligt duktig och härlig tjej....
KOLLA in hennes underbara blogg och fina keramik och verkstad!!

(bild från Fridas blogg)
Hoppas ni får en underbar L Ö R D A G!!
Annika



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails