fredag 17 februari 2012

Fredag och vårt hus

Vårt hus....mycket kvar att göra men ändå tycker jag om det.....det är lite snett och vint och färgen flagar
lite överallt...men varenda gång jag kör in på gården så ler jag lite för mig själv.... :)
Vårt alldeles egna "kråkslott" :)






Hoppas ni mår bra, nu är det ju FREDAG igen!
Ha en underbar helg!
Jag ska ut å äta med några tjejkompisar i morgon, ska bli SÅ kul att träffas och surra bort några timmar och dessutom få äta god mat...

KRAM Annika

3 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
tusen tack för din kommentar hos mig...
härlig kråkslott ni har.....
ha en skön skön helg
kram
sandra

Arcturasidyll sa...

Ni har så härligt o coolt hus, både invändigt o utvändigt!! Ha en trevlig helg /Cissi

Amelie Nilsson sa...

Huset är verkligen jättefint. Jag älskar sådana gamla, annorlunda hus som liksom har en egen personlighet. Och då har jag bara sett utsidan. Jag måste nog se till att få se insidan någon gång också. ;)

Related Posts with Thumbnails