torsdag 12 januari 2012

Januari

JANUARI.......
Julen är bortplockad för länge sen och nu vill man bara ha ljust och fräscht omkring sig!
GLAD är man dom dagar solen orkar ta sig ovanför grantopparna och sprida lite extra LJUS som vi så väl behöver denna årstid...
Jag måste erkänna att jag inte alls är så förtjust i januari och februari, jag börjar nog inte komma igång förrän i mars-april nångång....
Ibland önskar jag att jag va en björn som fick gå i ide och inte komma fram förrän till våren.....
Därav de något få inläggen på bloggen just nu...även om jag inte är en björn har jag gått i ide....

Bjuder er idag på en härlig bild jag hittade på nätet häromdagen.....tänk om man hade sånhär plats i köket..
:-)




Återkommer när jag känner att inspiration och ideér är tillbaka.
Ha det gott så länge! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails