onsdag 12 oktober 2011

LOVELY bord

Har hittat en bild på ett häftigt bord som jag skulle tänka mig att ha i vardagsummet...verkar vara betongskiva ovanpå och några snygga, slitna trälådor som underrede.....kan väl inte va så svårt? :)
Visst är det lite coolt :)

Får väl fråga min kära PAPPA om han kan hjälpa mig göra ett bord tills jag fyller år....i mars 2012.... :)
Planteringsbordet han gjorde till mig i våras har varit helt UNDERBART hela sommaren och nu i höst och har ju fått väldigt mycket frågor och beröm från olika håll var jag har fått tag på det, å då är det min snälla pappa som gjort det till mig. *GLAD*

Ha det gott! I morgon är det redan torsdag! Kram på er i hörtmörkret, många ljus måste tändas på kvällarna här nu........det är så mysigt..

Kram Annika

1 kommentar:

Cissi sa...

Härligt bord, har sett en bild på ett liknande förut o lagt det i min "kanske att göra, någon gång mapp" Att gjuta en skiva av betong är superenkelt & sådanna dära lådor hittar du på tradera i bland. Sök på äppel låda:) Vet du.... kanske kanske blir vi med fjällstuga i dag... jag är såååå nervös. Anders ska på möte ang stugan i eftermiddag o har vi tur blir den våran.... tänk dig en stuga med "bastupanel" helt invändigt... gissa om jag ska köpa vitfärg???? O måla måla måla.... sen bygga om & bygga ut lite o inreda=) Har redan massa planer. Men jag ska INTE ropa HEJ förren det är klart!!

Related Posts with Thumbnails