måndag 5 september 2011

Mera inspirationsbilder

Idag har jag varit hemma med en sjuk dotter.....vi har pysslat på lite här hemma och jag har tagit tag i vissa "rensningsprojekt" som har legat ett tag.....väldigt skönt när dom är rensade och borta.
Hoppas dottern är piggare i morgon, vi får väl se.

Inga egna bilder har jag idag heller, men dessa är så snygga så de tål att tittas på ändå.... :)









 Alla bilder i detta inlägg lånade från Madam Stoltz

Ha en härlig fortsättning på veckan!
Kram Annika

1 kommentar:

Ljuva Drömmar sa...

Visst har de snygga grejer där. Jag har faktiskt lagt en order hos dem så snart kommer det att finnas saker från dem i min webshop.

Tråkigt att du har en sjuk dotter men skönt att du har fått rensat en del. Det är nåt som verkligen skulle behövas hos mig.

Ha de gott, kramar Maria!

Related Posts with Thumbnails