söndag 4 september 2011

Hej igen!

Nu har jag varit frånvarande länge härifrån.
Datorhaveri, bloggtorka, sommar och brist på inspiration är väl några av anledningarna...

Nu är det redan september och mörkt och mysigt på kvällarna, lite tända ljus och varmt te
inne i soffan utan dåligt samvete att man måste vara ute och fixa... :)
Eftersom mina foton och bloggbilder fortfarande inte är återställda efter datorkraschen bjuder jag ikväll på lite härliga bilder från House Doctor..
SÅ mycket fint kommer att komma till deras återförsäljare. :)
gå in på http://ipaper.ipapercms.dk/HouseDoctor/Moments2011/ och bläddra i katalogen själva.




Ha det gott tills vi ses igen snart!

Kram Annika

2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Äntligen:) Har saknat dina blogginlägg!! Kram

Ljuva Drömmar sa...

Hej igen.
Kul att du är tillbaka!

Tack för din snälla kommentar om min webshop och mina saker.

Kramar Maria!

Related Posts with Thumbnails