tisdag 5 juli 2011

Sommar och värme på verandan

Jag är inte en av de lyckliga som har fått semester ännu...jag jobbar denna vecka men sen, då är jag ledig och det ska bli SÅ skönt!

Idag visar jag er lite bilder från min trädgård och lite blommor...
Har lite fantasitorka just nu men jag hoppas att det kommer tillbaka :)

Citronmeliss och lavendel

Här blommade fortfarande de vita fina syrenerna....



Mera kryddor....


Vår veranda har vi faktiskt suttit mycket även om det har regnat, vi har köpt 2 st konformade terassvärmare som är otroligt effektiva, så det är ett tips från mig, vet ni att det inte är varma ljumma kvällar mest hela sommaren så investera i en eller två av dessa..gör utevistelsen på kvällen för oss kalla norrlandsbor lite varmare ;)

Ha det gott alla därute, både semesterfirare och ni som jobbar ett tag till... :)

Vi ses något!
Kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails