torsdag 19 maj 2011

Veckorna rusar förbi

I morgon är det fredag igen! Oj oj vad det går fort och oj va dålig jag är på att uppdatera här inne......Hoppas på fin väder i helgen iallafall så jag kan fixa klart i mina pallkragar och måla klart mitt planteringsbord :) Bilder kommer när det är planterat och färdigmålat :)
Har varit iväg och köpt lite kryddväxter som ska ner i jorden och sen ska jag planera sallad och flytta mina jordgubbar till kragarna.
Inget av detta har hunnits med de senaste veckorna eftersom det har varit kallt och regn här..
Bjuder idag på lite fina bilder från Housedoctor.




Hoppas ni får en härlig helg!
Kram Annika

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

I stockholm finns en speciell h&m HOME butik där alla artiklar finns att beskåda. Sen får man ta en lapp med ett "artikelnr" o gå till kassan så går de på lagret o hämtar varorna...lite speciellt sätt att shoppa=) Jo det går rätt bra med valpen, förutom att hon är åksjuk & äter dåligt! Man får lixom truga i henne maten... inte direkt van med det som har en terrier som slukar allt i matväg på nolltid... men men det ska väl bli nån ordning hoppas jag!!

Related Posts with Thumbnails