måndag 23 maj 2011

Planteringsbord

Nu är äntligen mitt fina planteringsbord på plats! :)
Det är min duktiga pappa som har snickrat ihop det, det blev PRECIS som jag hade föreställt mig.
Målade klart det sista igår och satte på "skor" i zinkplåt så att bordsbenen håller sig fräscha längre.
Målade lite hyllor och satte upp lite krokar, hann precis klart innan solen gick i moln......







Visst blev det fint?! Jag är iallafall SÅ nöjd :)
TACK pappa!!


Nu vill man ju inte smutsa ner bordet med massa jord och sånt.....hi hi :)

Ha en fortatt härlig vecka!!
Kram Annika

4 kommentarer:

Helene sa...

Vilket stort och härligt planterbord!! Supersnyggt!!
Jag fick ett i födelsedagspresent och det är så skönt att stå bekvämt när man planterar.
Kramar, Helene

Arcturasidyll sa...

Verkligen super fint!! Du har en duktig pappa du=) får väl ta en tur o kolla in det IRL nån dag==

/C

Ljuva Drömmar sa...

Snyggt! Och dessutom ser det praktiskt ut vilket ju är en fördel. Jag förstår att du inte vill smutsa ner det men det är ju synd om det inte används...tror nog att du lätt får det rent igen.

Lycka till med planteringen!
Kramar Maria

Liza sa...

Superfint planteringsbord!

Ha det bra!

Kram Liza

Related Posts with Thumbnails