torsdag 5 maj 2011

Favorit på hyllan

För några år sedan fyndade jag en STOR bricka på IKEA, den tilhörde deras sommarsortiment det året, den var dessutom på rea precis då.
Jag slog till och köpte brickan och den har varit med sedan dess, jag gillar att den är så stor och att man kan ha den på bordet med blommor eller ljus på eller använda den just som bricka, att bära saker på... I väntan på sommarvärmen och alla fika och middagar utomhus så står den och väntar på skänken i köket, där gör den sig bra tycker jag.



Här väntar jag som sagt på värmen, idag är det 4 grader...brrrrrr :(
Dom har lovat bättring till helgen så man får väl hoppas på det.



Ha det gott!

Kram Annika

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Jättefin, kul när man hittar nåt som kan användas om och om igen i olika användningsområden.

kram Mia

Related Posts with Thumbnails