fredag 29 april 2011

Jag målar svart... :)

Jag har chockat mig själv och vissa andra i min närhet.... :)
Jag målade mina pallkragar igår, men dom blev inte, som många hade väntat sig, VITA...
Jag målade dem SVARTA, jag insåg själv att vita pallkragar inte kommer att vara snygga så länge så jag tog beslutet att måla dessa svarta och jag är riktigt NÖJD!!
Vad säger ni?? Inte blev dom så tokiga?? Nu ska jag placera ut dessa snyggingar på soligaste platsen på gården, sen fattas bara jord, jordgubbsplant, sallad och andra frön och blommor som ska få bo i dem i sommar :)


Även om vi har det ovanligt varmt här just nu är det ingen idé att försöka sig på att plantera ut några saker riktigt ännu.....jag ska köpa väv som man kan lägga över planteringar för att skydda mot frost, så kanske jag kan börja till veckan...då är det ju iallafall MAJ :)

Ha en HÄRLIG valborgshelg!!
Kram Annika

2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Åh så snyggt det blev=) Jag fick hem pallkragar i går... kanske måste måla dem jag med!? Vad målar du med för färg? Ha en riktigt trevlig helg du med!

Lotta sa...

Jag tror det blir toppen med svarta pallkragar. Det är ju ändå växter och omgivning som gör susen! Vilket underbart och romantiskt sovrum ni har skapat! Grattis! Kram Lotta

Related Posts with Thumbnails