tisdag 1 mars 2011

1:a mars

Första Mars idag! Fantastiskt härligt, man börjar ana att våren är på väg.
Ser fram emot soliga eftermiddagar på altanen efter jobbet och helger vi kan tillbringa ute i vårsolen...

Jag är SÅ sugen på att bara riva ut vårt kök men det tycker min man inte att det är prio på så jag får väl nöja mig med att leta inspiration på nätet och titta på fina köksbilder tillsvidare...
Bilden nedan hittade jag i min inspirationsmapp, kommer tyvärr inte ihåg vart den kommer ifrån...
Men snyggt var det :) eller hur?


Ha en fortsatt härlig början på Mars
Kram Annika

3 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Kika in på min blogg, kolla fred.25/2, har en liten surprice där till dig!

Kram Annica

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härlig blogg! Kram Maria

Joyforhome sa...

vilket underbart kök!

Related Posts with Thumbnails