tisdag 15 februari 2011

Me like fynd :)

Gjorde ett otoligt fynd för någon vecka sedan. Att jag var tvungen att ta med mannen och dottern i bil med släp i 60 mil för att få hem fyndet, det är HELT KNÄPPT tycker vissa ;) men det struntar jag i.....det roliga var att t.om. min man tyckte verkligen att vi gjorde ett fynd!
Jag hade bestämt innan var jag skulle ha detta men när vi kom hem så visade det sig att jag tänkt lite fel...men det gör ingenting för jag har nu hittat en ny plats och det kommer bli SÅ bra när det kommer på plats!
Lite avtorkning och fix ska det bli men sedan kommer det att bli perfekt förvaring, lite kantstött, slitet och rostigt...precis ett sånt som jag hade letat efter! GLÄDJE :)





Ha en härlig fortsättning på veckan, här är delar av familjen förkylda och vi sitter inne
och tittar ut på snöstormen som har varit idag...

Kram Annika



5 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Plåtskåp=) Fina o "roliga att bryta av" med!! Verkligen ett kap, tycker jag!!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

När alla blir nöjda o glada så spelar ju inte milen någon roll!
Tur att du hittade en annan bra plats till ditt nyförvärv!
Ha en fin kväll!
Kram Annica

Jenny sa...

Hej Annika!
Wow vilket läckert fynd!!
Skönt att höra att det är fler än jag som kan åka långt för gamla grejer;) Förra sommaren åkte vi ända till Strängnäs för att hämta hem gamla trädgårsmöbler som jag ropat in på Tradera. Tror det var ca 60 mil tur o retur för oss med!:)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Ingrid sa...

Hmmm, jag får vibbar från min lumpartid, är inte säker på att jag skulle vilja ha såna skåp här hemma ;-)

Benita sa...

Vad kul! Jag har två i källaren i samma skick som ditt och som snart ska få bättre placering och lite ommålning. Ska bli spännande att se dem på plats hos dig!

Related Posts with Thumbnails