torsdag 17 februari 2011

Fredag i morgon.....

Veckan har gått fort igen....redan fredag i morgon........vi är på väg att bli lite piggare här hemma så det känns bra att ha helgen framför oss till att bli helt fri från hosta o förkylning.

Ska försöka ta mig ut på någon affär i morgon, har inte varit ut sedan i måndags tror jag...det är ganska tomt i kylen nu och lite helgmys mat vill man ju handla, jag brukar även köpa någon fin blombukett, oftast tulpaner dom är ju så krispiga och fräscha nu på vår vintern...mina tulpaner här nedan har gjort sitt nu.......




Hoppas ni alla har en trevlig fredag och en trevlig helg!

Vi ska nog bara ta det lungt och kanske, kanske ska jag se till att mannen slipar o målar dörrar i övre hallen

♥♥♥♥ Annika

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Annika!
Kikar in för att önska dig en trevlig helg!

kraam Jenny

Related Posts with Thumbnails