tisdag 14 december 2010

Decembermys ♥

Väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen just nu, har väl oxå dragits med i julstressen som har en förmåga att komma såhär års......ute är det är SVINKALLT men inne är
det varmt med tända ljus och hyacintdoft.
Har hunnit med att baka pepparkakor med syster och hennes barn, knäck, kola och fudge är oxå klart.
Nu är det en härlig shopping och "bo på hotell" helg som väntar mig och mannen till helgen, ska bli
mysigt att åka iväg och mysa ladda upp inför julveckan!
Jag bjuder på lite julbilder hemifrån mig idag.....

Stora rostiga JUL bokstäver välkomnar i hallen......

Pepparkaksfigurer i plåt...så fina tycker jag...










♥ Ha det gott allehopa!! ♥
Kram

3 kommentarer:

Helene sa...

Hej! Vilka härliga bilder med julinspiration du bjuder på! Ditt pepparkakspar är helt bedårande, de har jag inte sett tidigare.
Hoppas att ni får en härlig hotellhelg, det brukar vara himla mysigt att få bo borta några nätter och slippa alla måsten!
Kram, Helene

Anonym sa...

Hej Annika! Vilka inspirerande bilder,tänk att du bryter med lite rostbrunt.Fiiiint..........
Ha en riktigt skön avkopplande helg med maken , det är du värd.God Jul! Kram / Elisabeth

FräckaSyster sa...

Så mycket fint du har! Riktigt inspirerande bilder! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails