torsdag 4 november 2010

Jul på H&M Home


Jag fick en liten tunn katalog från H&M home hem i brevlådan häromdagen....Det var en julbilaga, eftersom jag tycker om julen så tog jag mig en titt och jag blev glatt överraskad! Har inte handlat mycket på H&M home tidigare utan jag har tyckt att det varit lite för mycket färg och mönster för min smak men vissa av bilderna i denna JUL katalog var riktigt lockande...





(Bilderna är fotade direkt ur katalogen, därav den lite dåliga kvalitén på bilderna)
♥♥♥♥
hmm få se om jag ska lägga en beställning......
Kram

 

6 kommentarer:

Alle mooie dingen sa...

I also received de HM home and i bought the napkins and the rings, tablecloth and the lacetablecloth
ohh this could/should be the most wonderfull christmas ever!
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Ljuva Drömmar sa...

Jag har heller inte varit så förtjust i deras tidigare kollektioner, undantag linnesakerna, men detta var ju snyggt!

Tack för din snälla kommentar. Visst är det svårt att göra sig av med glas och porslin...mitt hamnade tyvärr bara i ett annat skåp, iaf tills jag har samlat mod för att göra mig av med det. Hoppas det gick bättre med din rensning och att du får sålt det så du kan köpa nytt...;)

Tycker även att du ska behålla ljusstaken om du har ett tillräckligt stort fönster, den kräver ju lite plats.

Önskar dig en skön dag, kramar Maria!

Arcturasidyll sa...

Ja jag tycker också att det fanns en del guldkorn på H&M HOME just nu=) Ska nog beställa lite tror jag...om jag inte gör av med alla pengarna i helgen i Stockholm vill säga. Jag har packat väskan bara till hälften så det ska rymmas en massa shopping saker också;-) Ha det fint.

/Cissi

Anonym sa...

Hej!

Vart hittar man den fina vita lyktan från inlägget här under?

Mvh Sara

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Sara,
Jag har ingen mail till dig så jag hoppas du läser detta svar...Ljuslyktan är köpt på den fantastiskt lyxiga butiken ICA maxi ;¨
Här springer vi inte på dyra butiker inte...nej det är i mataffären vi fyndar..hi hi. Mvh Annika

Anonym sa...

Hej!!

Aha, då ska jag bege mig till "lyxaffärn" imorgon, den var så fin och jag har sökt efter en lykta där man kan ha långa ljus.

Hälsn. Sara

Related Posts with Thumbnails