onsdag 3 november 2010

Hjälp, kan inte bestämma mig

Har beslutsångest, som många gånger förut visserligen men just idag har jag lite svårt för att bestämma mig om jag ska behålla en sak jag har köpt.....det är en JUL LJUSSTAKE...
När jag först såg den sa jag WOW den vill jag ha! Å sedan sprang jag givetvis iväg och köpte en till mig och en till syrran också såklart, vi brukar falla för samma saker....
Ljusstaken är vit, 1 meter hög och 65cm bred och har 9 armar....
Den passar inte i alla förnster här hemma eftersom den har ganska bred fot så i mitt hus passar den i vardagrummet eller i rummet där vi har datorm...
man kan också ha den på golvet förståss eftersom den är så hög.

Så här ser den ut iallafall. (fast STÖRRE i VERKLIGHETEN)

Vad tycker ni?? Ska jag behålla den eller lämna tillbaka den??
Fundera på det ni och hör gärna av er, så ska jag också fundera inatt... :)
Kram

3 kommentarer:

Helene sa...

Hej Annika!
Jag tycker att den var riktigt snygg! Passar bra i ett stort fönster eller varför inte på en skänk mot en vägg?
Jag brukar ha svårt för att bestämma mig och när jag väl bestämt mig brukar sakerna vara slut...
Kramar, Helene

Anonym sa...

Hej Annika!Ljusstaken urläcker,skulle faktiskt passa i mitt golv till tak fönster i vardagsrummet.Pris? Köpställe?
Kram / Elisabeth

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Elisabeth, ljusstaken är från Rusta (av alla ställen) och kostar 499kr.
För info så lämnade jag tillbaka min och köpte två andra istället och det blev MYCKET bättre hos mig :)

Related Posts with Thumbnails