tisdag 9 november 2010

Frostigt

Idag är det alldeles frostigt och vitt här...jag är ingen fantast av vinter och kyla men såhär i början är det ganska fint när det blir lite frostigt och "kristalligt", allt ser så krispigt och skört ut.
Idag känns det som en ganska bra dag här hemma. Barnen är friska, mannen frisk och jag känner mig ganska utvilad, "ostressad" och lugn för fösta gången på länge, det känns BRA! :)
Bjuder er här på lite bilder på frostig gran och enris och äpplen på min altan nu i morse...




Jag har varit utan tvättmaskin i en vecka, så igår var glädjen STOR när tillslut den nya maskinen kom på plats och fick börja jobba, kan säga att det var ganska mycket tvätt så idag vet jag vad jag har att göra ;)

Kram på er alla som läser bloggen och TACK för all fina kommentarer, jag blir jätteglad!
Ha en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails