söndag 17 oktober 2010

Söndag med mys ♥

Idag är det grått och blåsigt här....alltså en dag att tända mycket ljus och vara inne o kura.....mannen och dottern ska på badhuset ett par timmar, jag ska bara ta det lungt...har blivit tillsagd av kunniga att jag ska göra minst en sak per dag som jag mår bra av och som gör mig glad. Så idag tänkte jag kanske ta fram lite vit lera och göra lite små tavlor.....

Fler än jag har väl upptäckt det otrloigt mysiga märket Ester Elenora.
Helt fantastiskt fina kläder och sjalar!
Jag har nu gått och nypit på en EE sjal ett tag nu så jag måste nog gå och inhandla mig en snart.
Dom är ju SÅÅ fina!

Ha en bra söndag!!
Kram Annika

(Uppdatering...har nu beställt en sjal "Hedvig" av Ester Elenora
från www.missgreta.se, längtar SÅÅÅÅ tills den kommer!! :)

3 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Att göra saker som man mår bra av är A o O tycker jag. Kan man uppnå det minst ett par ggr i veckan eller ännu hellre varje dag så tror jag man mår bättre som människa också... Vad gör du för tavlor? *Nyfiken*

Har också nyligen hittat Ester Eleonora dock ej live ännu... bara på andra bloggar och på nätshoppar. Finns det nån butik i stan som säljer detta märke? Om några veckor åker jag och några andra tjejer ner till Stockhom från fredag tom måndag, vi ska bo super centralt och bara shoppa och njuta av att vara utan barn... på måndagen ska vi gå en fortbildning om "barn i sorg" ska bli så härligt!! Jag hoppas på många fynd & roliga butiker... vet att jag ska besöka årstiden i allfall
http://www.arstidenstockholm.se/ArstidenOm.htm

Den butiken är så härlig och jag hittar alltid fina saker där när jag är i "storstan"

Ha det så gott nu och sköt om dig!

Kram Cissi

Helt Enkelt sa...

tusen tack för rara ord!

jag stod och klämde på en sjal igår, och en klänning för all del. de är så fina! men kunde inte bestämma mig för i vilken färg...så det blev inget köp den här gången ;)

ha det gott!

Helt Enkelt sa...

hej, nu är det jag igen :)

Sprayfärgen kommer från Belton Spectral
och det står lackspray på burken.
Den heter Vit aluminium (RAL 9006)

lycka till!

Related Posts with Thumbnails