lördag 30 oktober 2010

Inspirerande läsning ♥

God kväll på er!
Lördagkväll och massor med tända ljus, både ute och inne....MYSIGT!
Familjen sitter i soffan och tittar på tv och äter lördagsgodis (inte jag då förståss..eller ? hmmmm ;)
Har suttit och bläddrat och suckat över allt mysigt och inspirerande som finns i tidningarna jag har fått hem
i veckan...Lantliv, Allt i Hemmet mfl.





Har ni inte köpt dessa ännu så rekommederar jag att ni köper någon och bläddrar i, SÅ mycket fint!
Man blir verkligen sugen på JUL!

Här har det varit väldigt grått, trist och regnat hela dagen så familjen har varit inomhus.
Ha en fortsatt trevlig helg så syns vi kanske till veckan!
Kram

5 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Hihi, jag sitter här med precis samma tidningar och längtar efter jul! Den här tiden innan när man börjar planera och drömma är minst lika mysig som när man får plocka fram allt fint.

Hoppas att du får en underbar söndag med massa sol, kramar Maria!

Jenny sa...

Hej Annika!
Har oxå fått de tidningarna i brevlådan, såå mycket fint:)

Ha en trevlig kommande vecka!

Kraam Jenny

Vit Poesi sa...

Ja nu ramlar ju verkligen jultidningarna över oss!! Man blir så pysselsugen :-)
Kramar Malin

Huset vid ån sa...

Visst finns det mycket "ögongodis" i dom tidningarna!
Julinspirationen flödar....

Må så gott!
Kram Therese

Fröken Fräken sa...

Min prenumeration på Lantliv har råkat ta slut så jag måste vänta på julnumret till imorgon, men ser verkligen fram emot det. Det brukar ju vara ett toppennummer :-)
Hmnjae, det gick väl inte så bra med ommöbleringen i fredags, då det körde ihop sig med det elektriska. Men mitt bästa tips är att sätta igång och börja flytta skälv på möblerna, då brukar herrn inse att det går fortast över om han också hjälper till... ;-D

Related Posts with Thumbnails