lördag 18 september 2010

Trevlig Helg och fynd...igen....

Vill bara kika in och önska er en TREVLIG HELG!
Idag ska vi på 3-årskalas och fika gott!
Ska även iväg och hämta mitt fynd jag gjorde på Blocket igår.....
Visar bilder senare...

Jag måste leta vidare efter ett litet OLIVTRÄD....min lavendel börjar se
lite vissen ut nu så det skulle vara fint med ett olivträd istället...
finns det att få tag på denna årstid tro??

Bild lånad från en blomsterhandel med SÅ mycket fina saker!! http://www.linnean.se/

Ha det bra i helgen!!
Kram


4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Behöver också ett par nya blommor, ska kika runt efter något grönt till fönstren. Olivträd finns säkert att hitta!

kram Mia

Arcturasidyll sa...

Japp Olivträd finns... på stan mitt emot biografen för 269kr o sedan blommsteraffären vid lillänge 159kr!! Jag köpte förra helgen nämligen=) Älskar Olivträd nämligen...

Fröken Fräken sa...

Jag skulle rekommendera dig att vänta med att köpa olivträd till våren. Om du inte har en solig men sval veranda att ställa trädet på förstås. För nu börjar annars olivträden tappa alla bladen och är inte så fina.. (de dör ju inte men särskilt gröna är de inte...)

Ljuva Drömmar sa...

Hemma hos mig behövs också nya blommor nu men jag ska måla om och fixa så det får bli när jag är klar. Skulle också vilja ha ett olivträd men jag har inte rätt lägenhet till det, jag har misslyckats förr...

Hoppas du hittar ett och lycka till med det, kramar Maria!

Related Posts with Thumbnails