onsdag 29 september 2010

Paus för att andas

Som ni har märkt är jag inte speciellt aktiv här på bloggen nuförtiden....
Jag måste ta en PAUS med ALLT för tillfället....ibland blir saker inte som man tänkt sig....
och man måste bara ANDAS.
Jag kommer att fortsätta titta in till er alla andra bloggerskor
då och då men det är just nu det enda som jag tänker göra.
Jag vill också säga TACK för de kommentarer jag får på mina inlägg! Det gör mig så GLAD!!

Nu ska jag tända massor av ljus i höstmörkret och försöka komma tillbaka som en ny människa framöver....

(bild lånad från nätet...kommer tyvärr inte ihåg varifrån...)

Ha en bra höst och sköt om er!!
KRAMAR
Annika

3 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Ibland behöver man få ta en liten paus och bloggandet ska aldrig få kännas som ett tvång. Det gäller att ta vara på det som är viktigt i livet och pausa från restenpaus hjälper dig med det som är jobbigt. Jag hoppas att din paus blir kort och att du snart är tillbaka här!

Så tänd nu några ljus och kryp upp i soffan med en kopp te och en bra tidning och koppla bara av.

Önskar dig all lycka till i framtiden, kramar Maria!

Arcturasidyll sa...

Bloggen finns ju kvar tills du känner att du orkar ta tag i den igen... SÅ ta och pausa riktigt ordentligt (trots att det blir tråkigt för mig, att inte få läsa fina o roligt inlägg från dig)

Jag hoppas det inte är nått allvarligt som hänt dig!? Skickar iallfall många höstkramar här från "andra sidan" KRAMMMMM

/C

Lena sa...

Ja ibland kan det bli för mycket bara.
Men ta det lugnt och koppla av, så hoppas jag att du kommer tillbaka till bloggen igen.

Många kramar Lena

Related Posts with Thumbnails