fredag 10 september 2010

Helg och paket

Nu är det fredag igen, veckorna går verkligen snabbt....och jag är lite dålig på att göra inlägg här men just nu finns inte ork och tid för ett aktivt bloggande.
I går fick jag en leverans från härliga butiken Hjortgården i Kyrkbyn, www.gardsromantik.se
Bla. fick jag dessa bokstavs- och siffer schablonark i zink!! SÅÅÅÅ fina!! jag bara älskar dessa så för säkerhetsskull så beställde jag två av varje om det är så att jag kladdar ner några med färg har jag kvar ett par fina som jag kan ha som fin detalj på någon hylla eller i fönstret som på bilden.
Jag kan rekomendera att gå in på deras fina webbutik och titta,
mycket fint finns det där och snabb leverans var det också.



Här hemma ska mannen i huset fortsätta med dotterns rum, där ska det målas träpanel, gipsas och  målas väggar....själv tänkte jag ta en liten tur i trädgården och göra en lite höststädning och ta bort lite utblommade, fula blommor och lite annat i trädgården.....sånt som inte används så flitigt nu när det är höst.


Ha en trevlig helg allehopa!!!

2 kommentarer:

Maritta sa...

Jättefina=) Jag brukar också vara in och kolla deras butik, mycket fint finns det...
KRAM

Arcturasidyll sa...

Zink detaljer är ju så snyggt! Smart att beställa dubbla;-) Hade jag inte tänkt på om det vore jag som beställt!!

Hoppas du mår bättre snart och hittar orken.... Skickar en riktigt varm o go kram till dig!!

KRAM Cissi

Related Posts with Thumbnails