onsdag 18 augusti 2010

Förlåt.......

....om jag tjatar...men jag GILLAR LAVENDEL!
Den sprider enhärlig doft och den är lätt att ha och göra med, både inne och ute.....
Idag skiner solen för tredje dagen i rad, det är helt fantastiskt! Typiskt att jag jobbar, men det är ändå härligt att ha sol på eftermiddagen och kvällen när man kommer hem.
Idag har jag inte så mycket att berätta så jag visar er bara lite fina bilder på....ja just... LAVENDEL :)

Den fina korgen är från Buketten och stolen ett blocketfynd



Det söta hjärtat ska man egentligen använda att fästa komihåglappar och vykort
på men jag tycker det går bra att hänga bara som dekoration oxå....

Ha det gott!!

KRAM

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

Lavendel är en helt underbar blomma. jag förståratt du tycker om den...

Jag är hemma i helgen (iallfall mestadels av helgen, ska iväg och handla litre mat bara i stan)om du har möjlighet att komma och hämta underlägget...

Kram Cissi

Related Posts with Thumbnails