onsdag 11 augusti 2010

Fina kökshanddukar

Jag var in på Rusta häromdagen och hittade dessa fina KÖKSHANDDUKAR i riktigt gammaldags stil, tyckte att de va så fina så jag köpte 2 st förpackningar.....så nu har jag 6 st fina handdukar att hänga i köket!
Priset var verkligen ett fynd det också, 3 st för 30 kr,
billigare kan det ju nästan inte bli, som LOPPIS nästan....


Glasflaskan är från Saga Form och köpt på Cervera, det ska föreställa en
PET-flaska i glas, ganska läcker tycker jag. Vit korg från Buketten.

Kram

2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Ja visst...perfekt pris & snygga!! Jag har också likadana. Läcker flaska, va använde du den till? Hörde också att du varit till min granne och yndt på loppis? Hittade du nått roligt? Jag missade hennes loppis totalt.. vi var i Klövsjö och kom hem sent på eftermiddagen=( precis när de höll på att plocka i hop. Hittade bara en jcka om blir perfekt att ha på jobbet...

FräckaSyster sa...

Snygga handdukar till ett bra pris är ju aldrig fel. Glasflaskan är ju super läcker. Har nog faktiskt inte sett någon sån tidigare.

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails