fredag 6 augusti 2010

Beautiful Blogger Award

Jag har fått en Beautiful Blogger award av snälla Helene med bloggen Livets Goda.
TACK TACK Helene för att du tänkte på mig, det gör mig glad!

Det är dock några förpliktelser som jag ska utföra för att få ta del av denna fina present!
-kopiera in award bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
-tacka och länka till den som nominerade en.
-nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-berätta sju intressanta saker om sig själv.

Hmmm kopiera in bilden och tacka Helene och nominera 7 andra bloggerskor är ju inte alls svårt...........MEN att berätta 7 INTRESSANTA saker om mig själv blir värre.... ;)
Jag skickar iallafall utmärkelsen vidare till dessa bloggerskor som jag brukar titta in hos:

Lise-Lotte-Vita Nyanser

Nu kommer det knepiga......
7 saker om mig själv:
-Jag ÄLSKAR att baka
-Jag säljer mycket på Tradera och Blocket
-Jag tycker inte om fisk
-Jag älskar att nätshoppa
-Jag ska börja simma tilsammans med min dotter i höst
-Jag älskar att spela musik högt i bilen, men bara när JAG kör...och hemma vill jag helst ha det tyst.
-Jag har fasansfull höjdskräck, kan knappt putsa fönster...
KLART...;)

Tack ännu en gång Helene för att du gav mig denna utmärkelse

Ha en trevlig helg!!
Kram

2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Tack tack för award:den! Jag hoppar över att lägga ut dn på min blogg...jag vet inte vad för 7 saker ja ska brätta & så hade jag inte lusten att lägga ut den nu... hoppas du inte tar illa upp?

Kram Cissi

Fröken Fräken sa...

Jag tackar och bockar så mycket för awarden! SÅ du gillar inte fisk heller? DÅ är vi åtminstone två om det! ;-D

Related Posts with Thumbnails