tisdag 27 juli 2010

Vill ha.....

I rummet där jag har datorn är det sol hela dagen efter lunch, riktigt soliga dagar blir det väldigt varmt i fönstret, oftast måste jag fälla ner dessa förskräckliga persienner, jag tycker de är SÅ fula!
Jag har försökt att få mannen att förstå att vi måste sätta dit en markis istället, men han har är inte riktigt med på noterna...ännu...
Vi ska ju måla hela huset nästa sommar (vår och höst också..om vi ska hinna...) och då skille det ju vara alldeles ypperligt att sätta upp en fin markis vid detta fönster efteråt.
Vi får väl se vad det blir, jag vet ju vad jag vill iallafall.....
Dagens bild är ifrån detta varma fönster, innan jag var tvungen att fälla ner persiennen för att skona blommorna i fönstret

Vita trälådorna som pelargonerna står i är från Panduro
TräOCHet vann jag på Tradera

Ha det så bra där ute i sommarsverige

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails