torsdag 29 juli 2010

Favorithörn





Kikar bara in för att önska er en härlig torsdag! Nu har jag bara en arbetsdag kvar innan min semester börjar igen...Ska bli SÅ skönt!!
Har ingenting inplanerat men det känns som om jag kommer att ha massor av projekt, jag skulle vilja gå på en auktion, jag har nämligen ALDRIG varit på en auktion någongång. Det och mycket mer ska jag försöka göra på min semster.
Visar en bild från mitt lilla favorithörn i köket....ett gammal vitmålat skåp som är fyllt med ljusstakar och ljuslyktor inuti och ovanpå har jag lite saker som jag tycker pryder sin plats i köket just nu. Den fina griffeltavlan som står till höger har jag fyndat på Indiska och i den gamla asken i plåt har jag ljusstumpar som jag eldar i stumpastaken till hösten.

Ha en trevlig torsdag och en trevlig helg!


2 kommentarer:

Arcturasidyll sa...

Auktion är kul!! Var på en i Rissna el en by utanför, förra helgen med mamma & Svärmor. Blev inga fynd för mig, då allt blev jättedyrt. Hade kollat in en pall & några gammla stolar... däremot budade mamma hem en liten gullig taklampa, som hon sedan ångrade sig på, så den hamnade hemma hos mig ovanför mitt lilla bord i vardagsrummet, så iofs så blev det ju ett fynd (gratis) för mig ändå...

Har du inget sällskap när du ska på nån auktion, så hör gärna av dig, så följer jag gärna med... blir så sällan man går på auktion då jag absolut inte vill ha med barnen & att åka själv är inte heller kul...

/Cissi

Helene sa...

Vad många vackra saker du har i ditt favorithörn! Emaljkannan är ju hur fin som helst! Du har en award att hämta hos mig!
Ha en fortsatt härlig sommar!
Kramar, Helene

Related Posts with Thumbnails