måndag 26 juli 2010

Diskställ

Sedan vi flyttade till vårt hus har jag letat efter ett fint DISKSTÄLL....även om jag har diskmaskin så blir det alltid en massa saker som ska diskas för hand och då är det bra att kunna torka dessa saker i ett ställ tycker jag....fram till nu har jag haft en diskhandduk liggande på diskbänken med all disk ovanpå...INTE speciellt snyggt.
När jag och min dotter var på Åhléns häromveckan såg jag detta ställ, men dotter var lite skeptisk och tyckte att det "var för mycket krusiduller" som hon sa..
Jag letade på flera ställen men kunde inte hitta nåt annat än de vanliga tråkiga standard diskställen, så häromdagen var jag iväg och köpte det iallafall. (utan att min dotter va med)
Jag tänkte att jag måste prova iallafall och det kanske ser jättefint ut när det kommer på plats, å mycket riktigt, det blev jättefint tycker jag, t om dottern tycker att det ser bättre ut än när hon först såg det.
Vad tycker ni? Helt OK eller hur?

Slickepott och rödblommig disktrasa, Rice,
bakformar loppis, vispar från IKEA



Ha en fortsatt bra vecka!
Här är det regn och ruggigt väder, hoppas på bättring snart.

♥KRAM♥

2 kommentarer:

Cissi sa...

Jättegulligt!!

Maritta sa...

Jag är lite som dig, det får inte vara för krusidulligt...men det där blev riktigt bra=) själv kör jag ju med handdukar på bänken fortfarande, kanske ska tänka om...=)=) Härligt att se att du börjat blogga igen!KRAM

Related Posts with Thumbnails