fredag 23 juli 2010

Äntligen fredag och solen skiner....

Hej på er
Vill bara kika in och önska er TREVLIG HELG!
Vi ska pyssla på lite inne denna helg så vi blir klara med gästrummet nångång.
Vädret har jag slutat hoppas på...har väntat på sommarvärme och ljumma kvällar länge nu men det verkar inte vilja komma riktigt, någon enstaka dag men regnet lurar alltid bakom hörnet.
jag jobbar nästa vecka och sedan har jag några veckors semester igen, det ska bli SKÖNT =)

Eftersom jag inte har några roliga bilder att visa inne så får ni hålla tillgodo med lite bilder från blommorna i min trädgård, vissa blommor riktigt SUPERBLOMMAR och är SÅ fina!

Härligt fina stövlar i porslin från http://www.carlssoninterior.se/

Blomlåda och hållare i zink från Rusta


Ha en trevlig helg!!
Kram kram♥

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

Tack detsamma! Hoppas ni får en bra helg och hinner fixa det ni ska=) Här har vi full huggning i helgen, Vi Ska besöka vänner i Vålådalen, försöka hinna in till Åre en sväng, umgås med svärföräldrarna & sedan har vi massor av saker att grejja med hemma också...

/Cissi

Related Posts with Thumbnails