söndag 23 maj 2010

Snart SEMESTER!!


Om tre dagar drar vi till härliga Rhodos för att sola, bada och ha det UNDERBART skönt!
Det ska bli SÅ otroligt härligt att åka iväg med familjen nu eftersom det har varit, är och kommer att vara mycket att göra och intensivt (inomhus mestadels) hela sommaren förmodligen, då är det bra att få ha varit iväg på något HELA FAMILJEN som vi kan minnas tillbaka på när det är mycket att göra hemma.

Denna helg har det inte hänt så mycket på renoveringsfronten faktiskt, jag har mest plockat fram
det som ska packas i resväskor och mannen har varit och haft visning på vårat andra hus som vi ska sälja...
Vi kommer förhoppningsvis att skriva kontrakt med nya ägarna på onsdag innan vi åker, håll tummarna!!

Nedan kommer en bild av hur mitt egna lilla pysselrum såg ut innan vi började
förvandlingen och hur det ser ut idag.
Det är inte alls färdigt ännu, det ska bli hyllor på väggar och en ny bänk ska täcka hela en väggen...men ni ser ju att vi har kommit en liten bit på väg iallafall...









Ha det gott så ses vi när jag är tillbaka från solen och värmen i Grekland!!
Kram Kram


2 kommentarer:

Maritta Fredriksson sa...

Härligt att du fått igång bredbandet och kan uppdatera med lite bilder från er renovering. Behöver själv lite inspiration och jag gillar ju också den vita lantliga stilen så din blogg har jag koll på=) Ha det skönt i solen! Kram Maritta

Lena sa...

Pysselrummet ser ut att bli jättefint!
Ha en riktigt härlig semester!!

Kram Lena

Related Posts with Thumbnails