söndag 16 maj 2010

Jag vet inte vart SKÅPET ska stå

Det är inte bara väggar och golv som får en släng av penseln här hemma, jag målar på
allt jag kommer åt... (nästan...) hi hi
Det är ett smart sätt att FÖRNYA och FÖRÄNDRA,
och ibland tror man inte att det är samma möbel eller sak som innan.....
Det här skåpet tex hängde ute i garaget i vårt hus när vi flyttade in, jag såg det redan på visningen faktiskt och jag kommer ihåg att jag tänkte "hmmm undrar om ägaren tänker
lämna detta skåp eller om han tar det med sig...."
Det visade sig turligt nog för mig, att ägaren inte hade minsta intresse...eller plats....
för skåpet, för det hängde kvar i garaget när vi kom med flyttlasset.
Givetvis hade jag redan sett en bild i mitt lilla huvud hur skåpet skulle se ut med annan färg.. (vitt såklart!)
Och här nedan kan ni se förvandlingen....




Jag vet inte riktigt inte VAR skåpet ska stå/hänga ännu,
men en sak är säker, det blir inte i garaget iallafall.... =)

Ha en trevlig vecka!!
Kram kram på Er!

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm vilken tur du hade att ägaren lämnade kvar det fina skåpet. Jättefint. Jag tycker att det skall stå, inte hänga...Eller har jag fel? /Kramkram Anne

Related Posts with Thumbnails