torsdag 13 maj 2010

Äntligen!!!!

Nu har vi fått ett fungerande bredband! ÄNTLIGEN!! Men jag har fortfarande inte fått igång min dator.
Där jag ska ha min lilla "hörna" råder det fullt kaos ännu, så jag har min mans dator och där har jag inget bra bildprogram som jag kan fixa med mina bilder i.

Jag vet att många har väntat och väntat på före/efter bilder på renoveringen.
Jag kommer att visa er många bilder framöver men för att stilla er nyfikenhet lite kommer här några bilder av hallen före och efter....den är inte riktigt färdig ännu eftersom det ska bli trägolv här också, garderobdörrarna ska bli vita och även trappen ska få sig en släng med vitfärg....
(FINNS det nån annan färg???!)
men eftersom jag vet att många är nyfikna så kommer här några bilder =)

Så här såg vår hall ut när vi flyttade in:



....och våran hall efter lite vitfärg....

Måste säga att jag känner mig mer hemma nu......vet inte riktigt vad det beror på... ;)

Nu ska jag fortsätta torka golv eftersom hela huset är fullt med slipdamm efter att
vi har slipat, såpat, lutat och oljat golven i några rum.

Fortsättning med mer renoveringsbilder kommer.

UPPDATERING:
Måste bara få tillägga att det är nåt STRUL med bilderna...får inte till att lägga in
dem så de ligger snyggt med samma storlek....hoppas ni har överseende med detta =)

Ha det så bra !
KRAM

Annika

1 kommentar:

Cissi sa...

Vilken skillnad=) Gud så fint det blir av bara lite färg!! Ni kommer att få det såååå fint!! Nån gång framöver kommer jag & kollar in ert hus live;-)

Kram Cissi

Related Posts with Thumbnails