fredag 12 mars 2010

Sköna Hem

Jag prenumererar på tidningen Sköna Hem:s nyhetmail och idag kom det ett nytt i maillådan...
Jag brukar vanligtvis inte lägga ner så mycket tid på att läsa dessa mail men idag kunde jag inte motstå.
Det var ett reportage om Martina Arfwidson som driver den internationella kosmetikafirman Face.
Jag blev helt KÄR i hennes hem!
Hon bor i ett 1800-talshus i lugna Hudsondalen strax norr om Manhattans puls, vilket häftigt hus!!
Nedan kommer några fina bilder från hennes hem, jag blev helt tagen av hennes veranda!
Tänk att få sitta där och njuta av en kopp kaffe eller the?! HÄRLIGT!




Bilder lånade från http://www.skonahem.se/
Vill ni läsa och se mer av detta hem, gå in på länken ovan..
Jag har lite dåligt med fina bilder från mitt eget hem just nu som ni förstår....det är ortoligt rörigt här
nu med alla flyttkartonger, så ni får hålla tillgodo med bilder från "lånade" andra fina hem...

HA EN TREVLIG HELG!
Själv ska jag fortsätta rensa och packa i lådor men jag ska oxå hinna med några loppisar
(för jag har ju inga saker har jag ju märkt..... nu när jag ska packa ner allt i lådor...hi hi)

Kram på er!

2 kommentarer:

hjärtehem sa...

Vilket hem! Nu fick jag massor av inspiration!!! Synd bara att jag inte har tiden & pengarna :0)

Kram åsa

Tigris Predikantan sa...

Lustigt ... idag är jag av en slump klädd i bara vita kläder (ovanligt, kanske sommartid då...) och så hamnar jag i din blogg *ler*
:)

Related Posts with Thumbnails