måndag 22 mars 2010

Present till mig själv ♥

Jag hittade VÄRLDENS SÖTASTE gummistövlar idag ♥
Jag var bara tvungen att köpa dessa söta till mig själv....
nu när jag ska flytta ut på landet så tänkte jag
att dessa söta MÅSTE jag ju ha då ;) eller hur? *skratt*


Här hemma fortsätter packningen, vi har kört några lass i helgen
och idag åkte dottern och mannen iväg med ytterligare en
fullpackad bil, dottern tyckte att det var jättekul att bära lådor,
man kan ju hoppas att det håller i sig för det är MÅNGA kvar :)
men det är skönt att bli av med lådorna som ändå bara står här och tar massa plats!

Nu känns det verkligen som om VÅREN är på väg!

Kram Kram till er!

3 kommentarer:

annika sa...

Urläckra! Snyggt med kombinationen svart/rosa.
*annika

Lena sa...

Vilka fina stövlar!!
Fortsatt lycka till med flytten! Ska bli spännande att se fler bilder på huset =)

Kram Lena

Hem och Lycka sa...

Urfina!

kram

Related Posts with Thumbnails