torsdag 4 mars 2010

Pirr i magen...

Förlåt att jag är lite frånvarande på bloggen just nu och förlåt att
jag inte lagt ut någon bild på huset vi har köpt...
Det har varit lite mycket och jag har redan fyllt MASSOR av flyttlådor men...
jag är lite skrockfull så jag har inte velat visa huset och säga att det är "mitt" riktigt ännu.....
igår skrev vi på papper på banken, men vi har en lite klausul i köpekontraktet som gör att vi kan ångra oss OM det skulle vara något JÄTTEFEL på huset.....
vi har besiktning på måndag så efter att vi har avklarat detta så känns det KLART.. :)
Då LOVAR jag att jag sätter in en liten bild och visar er huset :)
Sedan kommer jag att förse er med många bilder på renovering och före/efterbilder, piffade och icke piffade, för det kommer att fixas en HEL DEL innan jag är nöjd....
Men KUL och SPÄNNANDE kommer det att bli!!
Vi ska iallafall börja med att måla hall och kök det är verkligen PRIO.

HÄRLIGA inspirerande bilder nedan kommer från Desire to Inspire

'




Ha en fortsatt bra kväll!!
I morgon är det ÄNTLIGEN fredag igen, och lite VÅR i luften :)
Visst är det HÄRLIGT!?
♥Kram♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails