fredag 19 mars 2010

Härligt flyttkaos

Hej på er...... sorry om jag inte riktigt är så duktig på att uppdatera här just nu....
Här råder fullständigt flyttkaos! Men OJ OJ vad det känns ROLIGT!!
Vi har packat ner det mesta av vårt bohag som finns i skåp och lådor och i morgon ska vi köra
iväg med dessa färdigpackade flyttlådor till
vårat blivande hus....eller rättare sagt....till garaget :)
Det ska bli skönt att få komma iväg för det är TRÅNGT och STÖKIGT här hemma.
Men jag LÄNGTAR så till dagen då vi får sova i huset första gången, det är 3 veckor kvar nu.....

I helgen ska jag inte bara flytta och packa kartonger, jag ska
försöka hinna med att baka ett stort lass med skorpor.
Jag ska nämligen stå på en tjejmässa nästa helg och där ska
jag sälja mina tygpåsar, lertavlor och tags, träskyltar och skorpor.
Mer information och bilder om detta kommer till veckan.

Ha en skön helg!!
♥Kram på er!!♥


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails