tisdag 9 mars 2010

För alla nyfikna...... :)

Har fått en hel del frågor om huset vi köpt.
Jag har varit lite försiktig och inte velat lägga ut en bild på huset förut, men nu har vi besiktat
och om precis 1 MÅNAD är det INFLYTTNING, så varsågoda alla nyfikna!
Här är mitt och min familjs "nya" hus....... :)
Visst är det fint??

Bilden är mäklarens, från annonsen på hemnet, jag har ännu inte tagit
några egna bilder...men massor av bilder kommer att
tas sedan vi flyttat in.......JAG LOVAR!!

♥ Kram på ER alla!! ♥

1 kommentar:

Cissi sa...

Kom in på din blogg av en ren slump då vi är med på samma utlottning hos en annan bloggerska=) och ser huset ni ska flytta till. Visst är det i LIT? Tycker mig känna igen huset....vi bor nämligen ganska nära detta hus om det är samma jag tänker på!!!! fin blogg har du också! Är det ok om jag lägger till din blogg i min blogglista?

/C

Related Posts with Thumbnails