måndag 29 mars 2010

Födelsedag och fina blommor ♥

I fredags var det min födelsedag, jag hade avsagt mig uppvaktning eftersom vi har lite stökigt och trångt här hemma nu med alla flyttkartonger och dessutom har vi en febrig och hostig dotter som aldrig verkar bli frisk.........men några kompisar och givetvis familjen har titta in i helgen med
härliga blombuketter och fina presenter!
Jag fick bla ett äppelträd av några vänner med familjer :) eller ett presentkort på ett äppelträd som vi ska plantera på nya tomten, det ska bli spännande....jag har aldrigt ägt ett träd förut.
Av min syster med familj fick jag härligt fina ljuslyktor från SIA...
Min man och mina barn hade köpt STORA ljuslyktor som jag kan ställa på farstubron vid nya nyset :)Massor av fina blommor och andra presenter fick jag också.

Ljuslyktor från SIA

Lyktor fån EM (europa möbler)


Påskliljor i min egentillverkade tygpåse


Påskliljor



Ett STORT TACK till familj och vänner för era Gratulationer!!

Denna vecka börjar som den förra slutade....med sjukt barn, det verkar
ALDRIG ta slut, denna hosta och feber....hoppas på att det går över snart.

Ha en bra början på veckan!
Snart är det PÅSK!!

1 kommentar:

Gudrun Sandin sa...

Hej Annika vilka fina presenter du fick,lycktorna passar nog bra på din nya trapp.
Snygga stövlar har du oxå köpt affären finns inte i Gävle, synd. Mormor var väl oxå på ditt kalas med nya "pannlappar" bara att gilla läget. tvättstugan just nu och så lite målning i hobbyrummet fick ett fint avlastningsbord av grannen och den var inte vit,men nu är dem det
börjar bli lite som alla amdra bloggare jag läser om, lite förändring skadar inte. ska nu ringa till mor, alltså din. kramar gugge

Related Posts with Thumbnails