torsdag 4 februari 2010

♥Vårens STOFF & STIL katalog!! ♥

Igår kom en härligt, tjock katalog i brevlådan.
Det var vår/sommar katalogen från härliga Stoff & Stil (http://www.stoffochstil.se/)
Jag vill genast gå in på nätet och klicka hem OTALIGA  meter härliga tyger... :)
Men jag har hittils hejdat mig, jag har redan en hög med vårtyger här hemma som jag måste se till att göra något med först...(kanske) innan jag skickar efter mer.....eller?? hi hi....det är iallafall svårt att låta bli
att bli inspirerad när man ser så många härliga bilder i kaktalogen....eller hur?






Visst är det härliga bilder??

Ha en bra torsdag!!
♥Kramar♥

1 kommentar:

Ljuva Drömmar sa...

Härliga bilder. Jag hade glömt av det företaget, mamma hade hem en katalog med klädmönster från sitt jobb för några år sen men jag visste inte att de hade för hemmet oxå.
Får nog ta en sväng in på deras hemsida och "bara" titta lite...

Ha det gott i snön, kram Maria!

Related Posts with Thumbnails